سفارش تبلیغ
صبا ویژن
welcome to click5th
با عرض سلام .
در خدمت شما هستم با پاور 25 به تاریخ 6 ژوئن .
----------------------------------------------------
Power 25 :: 6th June


رندی ارتن در این هفته ، نسبت به هفته ی پیش یک پله پیشرفت کرده و از رده ی سوم به رده ی دوم صعود کرده .

- توضیحات به نقل از سایت WWE.com » هیچ مرد عاقلی دوست نداره با " The Animal " در قفس قرار بگیره ، اما ما اعتقادمون بر این هستش که ؛ رندی ارتن میتونه از نظر روحی و روانی در سطح بالاتری قرار داشته باشه نسبت به باتیستا با کاری که با دوست و مربی باتیستا یعنی ریک فلایر در راء این هفته کرد .


امیدوارم مورد پسند واقع شده باشه .
خوش باشید ؛ فعلا ... آرمان !


  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  سه شنبه 88/4/2ساعت  7:48 عصر  توسط babak H 
      نظرات دیگران()

    سلام خدمت بازدیدکنندگان عزیز . در این پست میتونید قسمت مربوط به بازی  " Batista Vs Randy Orton "در اخرین پیش نمایش قبل از WWE Extreme Rulrs رو دانلود نمایید . فایل از هاست 4Shared براتون اپلود شده و فرمت ان FLV میباشد .




    Extreme Rules - Orton Vs Batista Promo | حجم فایل : 25 MB :: لینک دانلود



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  سه شنبه 88/4/2ساعت  7:47 عصر  توسط babak H 
      نظرات دیگران()

    با عرض سلام .
    همونطور که مطلع هستید ، رندی ارتن روی مجله ی WWE Magazine این ماه پس از 3 سال به طور تکی حضور پیدا میکنه . من 6 اسکن جدید به همراه کاور اصلی مجله از این مجله رو که رندی ارتن , در اون حضور داره رو برای شما آماده کردم .

    ------------------------------------------------------------
    WWE Magazine : June New Scans


    • Wrestleshare
    Scan 1 - Scan 2 - Scan 3 - Scan 4- Scan 5 - Scan 6

    • iMG98
    Scan 1 - Scan 2 - Scan 3 - Scan 4 - Scan 5 - Scan 6

    امیدوارم مورد پسند واقع شده باشه .


  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  سه شنبه 88/4/2ساعت  7:46 عصر  توسط babak H 
      نظرات دیگران()

    با عرض سلام .
    همونطور که در پست قبل ، عکس های اسکن ماه ژوئن مجله ی WWE رو قرار دادم , در این پست ویدئویی از چگونه عکس گرفتن و ... ( پشت صحنه ) این عکس ها رو آماده کردم !
    ------------------------------------------------------
    WWE Magazine June :: Behind The Scens

    دانلود ویدئوی پشت صحنه ی مجله ی WWE در ماه June | حجم : 2.9 MB :: لینک دانلود




  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  سه شنبه 88/4/2ساعت  7:46 عصر  توسط babak H 
      نظرات دیگران()

     

    WWE Championship Match :: Randy Orton  Vs. Triple H Vs. Big Show Vs. John Cena

    مسابقه ی که برای عنوان دبلیو دبلیو ایی است رندی اورتن اول وارد میشه و سپس بیگ شو و بعدش جان سینا و در آخر تریپل اچ وارد رینگ میشن . تریپل اچ در ورودی خودش به شدت تشویق شد .
    زنگ رینگ زده میشه و درگیری بین تریپل اچ و اورتن و سینا و بیگ شو شروع میشه . تریپل اچ اورتن رو به بیرون از رینگ میبره و سرش رو به میز گزارشگرها میزنه حالا درگیری این دو در بین تماشاگرها است . بیگ شو سینا رو به بیرون از رینگ می اندازه و تریپل اچ در همین لحظه وارد رینگ میشه و به بیگ شو خیره میشه . از کامرشال بر می گردیم . در یک گوشه ی رینگ اورتن در حال زدن لگدهایی به تریپل اچ است و در گوشه ی دیگر رینگ درگیری بیگ شو و سینا ادامه داره . رندی در حال کار کردن بر روی دست راست هانتر است . رندی میخواد با زانوی خودش یک ضربه به دست هانتر بزنه ولی تریپل اچ سریعا جا خالی میده . در اون طرف رینگ بیگ شو قصد پرش بر روی سینا رو داره ولی موفق نیست و جان سینا یک کیک به صورت بیگ شو میزنه . تریپل اچ facebuster رو به بیگ شو میزنه و متاقبا جان سینا نیز یک clotheslines به بیگ شو میزنه . در همین لحظه جان سینا و تریپل اچ دو نفری در حال زدن بیگ شو هستند تا اینکه او را به بیرون از رینگ می اندازند . حالا تریپل اچ و جان سینا در مقابل هم هستند و تماشاگران به شدت هیجان زده شدند . هر دو استار به هم خیره شدند و احتیاط می کنند . هانتر اول سینا رو به زمین می اندازه اما در یک رفت و برگشت جان سینا با زدن چند ضربه با شونه ی خودش و حرکات مخصوص و همیشگی خودش آماده ی Five Knuckle Shuffle میشه ولی تریپل اچ با یک spinebuster دفاع میکنه .

    تریپل اچ برای Pedigree میره ولی سینا نیز قصد داره با Attitude Adjuster attempt دفاع کنه . بیگ شو پس از لحظاتی وارد رینگ میشه و هر دو نفر رو به زمین می اندازه . اورتن وارد صحنه میشه و تریپل اچ رو به بیرون از رینگ می اندازه و شروع به زدن ضربه هایی به بدن او میکنه . بیگ شو نیز در حال مبارزه با جان سینا است که در بیرون از رینگ اورتن تریپل اچ رو به سمت پله های فلزی رینگ پرت میکنه . جان سینا با زدن چند ضربه ی دست راست سعی داره به بازی برگرده و scoop slam رو به شو بزنه ولی موفق نیست و بیگ شو بر روی بدن جان سینا می افته . دو شماره برای بیگ شو . اورتن میخواد دخالت کنه ولی بیگ شو میندازدش بیرون . حالا بیگ شو برای double chokeslam بر روی هانتر و سینا آماده میشه ولی این دو با یک سوپلکس مانع از انجام اینکار میشن . اورتن وارد میشه و سینا و هانتر رو میزنه . حالا رندی اورتن برای punt kick بر روی بیگ شو آماده میشه ولی بیگ شو پای اورتن رو میگیره و پرتش میکنه به گوشه ی رینگ . بیگ شو clothesline رو به سینا و تریپل اچ میزنه . تریپل اچ به زمین افتاده و رندی و بیگ شو کنترل بازی رو در اختیار گرفتند . بیگ شو سریعا اورتن و تریپل اچ رو به بیرون از رینگ میفرسته تا با جان سینا در رینگ تنها شود . بیگ شو scoop slam رو به سینا میزنه و بر روی طناب دوم رینگ میره و یک پرش سنگین بر روی بدن جان سینا میکنه و جان سینا رو میخواد پین کنه که رندی اورتن اجازه نمیده . بیگ شو اورتن رو دوباره میگیره و پرتش میکنه به بیرون از رینگ . در یک حرکت عجیب بیگ شو یک spear به تریپل اچ میزنه و دو شماره ی خیلی ارزشمند رو کسب میکنه . حالا بیگ شو دوباره به بالای طناب دوم رینگ میره و میخواد پرش بکنه بر روی تریپل اچ که هانتر سریعا کنار میره و بیگ شو به زمین می افته . رندی اورتن وارد میشه و برای RKO بر روی بیگ شو میره ولی موفق نیست . تریپل اچ میخواد Pedigree رو به بیگ شو بزنه ولی جان سینا تریپل اچ رو به قصد Attitude Adjuster بلند میکنه و موفق به زدن این حرکت میشه و دو شماره برای جان سینا . حالا جان سینا یک Attitude Adjuster رو نیز به بیگ شو میزنه ولی در شماره ی دو اورتن دخالت میکنه . در یک جا به جایی رندی اورتن RKO رو به روی بیگ شو اجرا میکنه و با پین کردن او برنده ی بازی میشه .

    برنده ی مسابقه و قهرمان جدید عنوان دبلیو دبلیو ایی : رندی اورتن

    New WWE Champion :: Randy Orton
    دانلود عکس های این مسابقه | حجم : 1.5 MB :: لینک دانلود


  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  سه شنبه 88/4/2ساعت  7:45 عصر  توسط babak H 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    welcome to click5th
    [عناوین آرشیوشده]